110. ..μισούν οτιδήποτε αντιστέκεται

παράρτημα, Πάτρα 11-1974

παράρτημα, Πάτρα 17-11-1974

Εκκένωση 3 καταλήψεων, Πάτρα, νύχτα Αυγούστου 

κείμενα- δράσεις αλληλεγγύης: https://athens.indymedia.org/

«Ο  τρόπος με τον οποίο υλοποιήθηκε η εκκένωση των τριών χώρων, δηλαδή με την άμεση και ουσιαστική συνδρομή του Δήμου, επιφορτίζει την τοπική αρχή με τεράστιες πολιτικές ευθύνες. Η επίθεση στις καταλήψεις κάτω από τον μανδύα μιας δήθεν ουδέτερης νομιμότητας στο όνομα της Δημοκρατίας, από τους αυτοαποκαλούμενους αριστερούς, τα πιο πιστά σκυλιά του συστήματος, αυτούς που έδωσαν το απαραίτητο άλλοθι στην κοινωνική λεηλασία του μνημονίου είναι ξεκάθαρη πολιτική επιλογή.  Κάποιοι  νομίζουν ότι  παρέλαβαν την πόλη με δύο κεντρικές καταλήψεις-ανοιχτούς κοινωνικούς χώρους αλληλεγγύης και αυτοοργάνωσης και θα την παραδώσουν με γραφεία των ΝΑΖΙ στη θέση τους και μάλιστα σε κεντρικό σημείο της πόλης. Είναι γελασμένοι, εκτός πραγματικότητας και θα το καταλάβουν πολύ σύντομα. Οι απόπειρες να ξαναγυρίσει η πόλη στην εποχή που οι τότε παρα-κρατικές συμμορίες (ομάδα Καλαμπόκα, Κένταυροι κτλ) τρομοκρατούσαν και κυνηγούσαν τους αγωνιστές, θα πέσουν στο κενό και τότε όλοι θα αναλάβουν τις ευθύνες τους. Η αγαστή συνεργία με τους ναζί, δεν μπορεί να ειδωθεί από κανένα άλλο πρίσμα. Η απόφαση τους να εκκενώσουν τις καταλήψεις είναι μια ξεκάθαρη πολιτική επίθεση στον κόσμο του αυτοοργανωμένου αγώνα και ειδικά στους αναρχικούς, με ευρύτερες βλέψεις αντιμετώπισης των αναπόφευκτων μελλοντικών κοινωνικών αγώνων και εξεγέρσεων-προϊόντων των συνθηκών κοινωνικής λεηλασίας που αντιμετωπίζουμε.

Οι φανφάρες περί αξιοποίησης των χώρων είναι   βλακείες που απευθύνονται  σε λοβοτομημένους φασίστες ψηφοφόρους. Ο Δήμος  όντας ιδιοκτήτης  μιας τεράστιας ακίνητης περιουσίας, που παρόλα αυτά δεν μπορεί καν να συντηρήσει,  έχει στη διάθεσή τους μόλις 200 μετρά μακριά από το Παράρτημα το  αναξιοποίητο κτίριο του Αρσακείου. Είναι υποκριτικό να θέλει να στεγάσει στο Παράρτημα την όποια δραστηριότητα, όταν άλλοι πιο κατάλληλοι χώροι παραμένουν άδειοι. Όσον αφορά τα περί μουσείου του αντιδιδακτορικού αγώνα που ακούγονται από διάφορες μπάντες, η απόπειρα στείρωσης των πολιτικών και κοινωνικών χαρακτηριστικών του Παραρτήματος και η μουσειοποίηση των κοινωνικών αγώνων αποτελεί την άλλη όψη της καταστολής, γεγονός που επίσης θα μας βρει απέναντι. Η καλύτερη τιμή στους αγωνιστές του παρελθόντος είναι η συνέχεια των αγώνων τους στο σήμερα. Μια τέτοια  προοπτική εξυπηρετεί τόσο  το Παράρτημα όσο και οι καταλήψεις γενικότερα.  

Πιο συγκεκριμένα για τις καταλήψεις

Barthel Gilles.Ruhr Battle1930Οι δημόσιοι χώροι τους οποίους επανοικειοποιήθηκαν αναρχικοί, αντιεξουσιαστές, αυτόνομοι κ.ά. κοινωνικοί αγωνιστές, οι καταλήψεις, είναι ανοιχτοί σε όλους, ελεύθεροι κοινωνικοί χώροι. Γενικές συνελεύσεις και εκδηλώσεις, μουσικές συναυλίες, θεατρικά δρώμενα, προβολές ταινιών, φιλοξενία πολιτιστικών ομάδων, η εκμάθηση της γλώσσας μας σε μετανάστες,  η λειτουργία ραδιοφώνου και αδιαμεσολάβητης κινηματικής αντιπληροφόρησης είναι μερικές μόνο από τις δραστηριότητες που στεγάζουν. Επομένως, το να αντιμετωπίζει κάποιος την εισβολή των δυνάμεων καταστολής με τις οδηγίες του Δήμου ως «ευκαιρία» για «επαναλειτουργία» δήθεν «αναξιοποίητων» υποδομών είναι, το λιγότερο, υποκριτικό και κακόβουλο. Αυτό είναι το πρώτο σοβαρό πρόβλημα για το ντόπιο κεφάλαιο, το κράτος και το παρακράτος: άνθρωποι που δημιουργούν και δεν καταναλώνουν απλώς, που διαβάζουν κριτικά οργανώνονται αντιιεραρχικά και σκέφτονται ελεύθερα και δεν αποχαυνώνονται με τηλεοπτικά σκουπίδια· που στέκονται αλληλέγγυοι στους πρόσφυγες και όχι ως κανίβαλοι· που δρουν πολιτικά και συμμετέχουν σε συλλογικά κοινωνικά εγχειρήματα αντί να ελεεινολογούν σε κάποιον καναπέ· άνθρωποι που κοινωνικοποιούν και οξύνουν τις αντιστάσεις και δεν κρύβονται πίσω από υπεκφυγές και διαγνώσεις «ωριμότητας» των συνθηκών· άτομα που αντιμετωπίζουν το νεοφασιστικό φαινόμενο ως ακριβώς αυτό που είναι: ως πειθήνιο όργανο του κεφαλαίου και αμείλικτο εχθρό κάθε έννοιας ελευθερίας… τέτοιοι άνθρωποι παρεκκλίνουν από την νόρμα και αποτελούν κίνδυνο για το καθεστώς. Δυσκολία συνεπώς πρώτη: όσοι ονειρεύονται έναν διαφορετικό κόσμο αλληλεγγύης, ισότητας, σεβασμού της διαφοράς και ελευθερίας, και πράττουν γι’ αυτό, δεν είναι …(απλώς) «ψηφοφόροι», δεν αναθέτουν σε «αντιπροσώπους»: τη ζωή τους την παίρνουν στα δικά τους χέρια, ενώ συμβαίνει επιπρόσθετα το εξής λυπηρό για την κυρίαρχη τάξη: είναι σύμμαχοι όσων εξεγείρονται και αλληλέγγυοι με τα θύματα του κοινωνικού πολέμου που έχουν εξαπολύσει και όχι ρουφιάνοι και εθελόδουλοι παρατρεχάμενοι της κεντρικής εξουσίας.

Οι «δημοτικές αρχές» που ξαφνικά κόπτονται για την «εύρυθμη λειτουργία» του κέντρου της πόλης και των γύρω καταστημάτων νομίζουν ότι απευθύνονται σε ηλίθιους: γύρω από το εμπορικό κέντρο -όπου κάθε τρίτο μαγαζί υπάρχει πλέον ενοικιαστήριο ή πωλητήριο- η Πάτρα μετράει χιλιάδες θύματα της οικονομικής εξόντωσης των μεσαίων και φτωχών στρωμάτων που εφαρμόζουν. Κάθε σπίτι κρύβει μια δική του θλιβερή ιστορία ανέχειας, λιγότερο ή περισσότερο τραγική. Η κατάληψη Παραρτήματος στην οδό Κορίνθου υπήρξε διαχρονικά σημείο συνάντησης και εφαλτήριο για όλα τα πολιτικά και κοινωνικά κινήματα και όλους τους αυτόνομους κοινωνικούς αγωνιστές της τοπικής κοινωνίας. Αυτό είναι το δεύτερο πολύ σοβαρό πρόβλημα για τις κυρίαρχες πολιτικές δυνάμεις και τους υπηρέτες τους: ο κόμβος συνάντησης και συσπείρωσης πρέπει να σβήσει… Σε μια τέτοια κατάσταση βίαιης προλεταριοποίησης, η κοινωνία μοιάζει με ηφαίστειο ικανό ανά πάσα στιγμή να εκραγεί. Κύριο ανάχωμα σε μια διαδικασία επικίνδυνης ριζασπαστικοποίησης θα αποτελέσει για το σύστημα το πιστό του σκυλί, η χρυσή αυγή: αυτός είναι και ο λόγος που οι καταλήψεις χτυπιούνται για να παραδώσει τελικώς ο Δήμαρχος μια πόλη πειθήνια και σε νεκρική σιγή με (τα πρώτα) ναζιστικά γραφεία στην κεντρικότερη θέση του αστικού της ιστού.

Μια τοπική εκδοχή στρατηγικής της έντασης

Georg ScholzΕδώ και ένα περίπου χρόνο μεθοδεύεται από το τοπικό σύμπλεγμα εξουσίας (ΜΜΕ-αστυνομία-δικαστική αρχή-δήμος) μια προσπάθεια εγκληματοποίησης και χαρτογράφησης των αυτοοργανωμένων εγχειρημάτων, του αντιφασιστικού αγώνα και όσων συμμετέχουν σε αυτά.  Μέσα σε λίγους μόνο μήνες είδαμε γεγονότα όπως: τις δύο επιθέσεις φασιστών, και φασιστών-αστυνομίας στο Μαραγκοπούλειο, τη μετατροπή της πόλης σε αστυνομικό φρούριο προκειμένου να προστατευτούν οι εκδηλώσεις της Χ.Α., την επίθεση της αστυνομίας στην πλατεία Όλγας και στους νεολαίους που αράζουν εκεί  τουλάχιστον δύο φορές, τη διάλυση αντιφασιστικής συγκέντρωσης πριν δυο εβδομάδες στην Αγυιά, τις επαναλαμβανόμενες επιθέσεις της αστυνομίας σε διαδηλωτές με ευθείες βολές δακρυγόνων από μικρή απόσταση και τον τραυματισμό συντρόφων, τη συστηματική εμπλοκή των καταλήψεων, με όρους «παραβατικότητας» και «ανομίας» σε γεγονότα που συνέβαιναν στο κέντρο της πόλης, περίπου 30 συλλήψεις και πάνω από 100 προσαγωγές, νούμερα που για τον χωροχρόνο Πάτρα σε άλλες περιπτώσεις  αντιστοιχούσαν σε δεδομένα εικοσαετίας, την μεροληπτική,  ειρωνική και εκδικητική συμπεριφορά της τοπικής δικαστικής αρχής  απέναντι στους συλληφθέντες συντρόφους. Όλα αυτά τα γεγονότα παράλληλα με τη μεταφορά των γραφείων της Χ.Α και την …ενσωμάτωσή τους στο τμήμα  μεταγωγών φανερώνουν σχεδιασμό και προοπτική τσακίσματος των αντιστεκόμενων κοινωνικών και πολιτικών κομματιών της πόλης.

Δούλοι σε σιγή νεκροταφείου, αυτό είναι το όραμά τους

Το γενικό δικό τους όραμα αποτελεί αληθινό ζόφο για τα ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα. Κυβερνά η ακροδεξιά διά Νόμου και Τάξης σε ανοιχτή επικοινωνία με τον εσμό των νεοναζί και σε συνέργια με το φασιστικό παρακράτος. Σκαλί σκαλί, βήμα βήμα το κοινωνικό σώμα εθίζεται στον ακροδεξιό λόγο και συμβάντα το ένα έπειτα από το άλλο εγκαθιδρύουν μια νέα κανονικότητα και νέες ανεπερώτητες βεβαιότητες αναδύονται- σε κάποιους μήνες τίποτα από αυτά δεν θα παραξενεύει και δεν θα ενοχλεί, είμαστε ζώα που συνηθίζουμε: οι εκδιδόμενες γυναίκες (κυρίως ξένες) δεν είναι τα θύματα, είναι –ευλόγως- αντικείμενο απόλαυσης για τον ελληναρά νοικοκυραίο που θέλει να ξεδώσει, οπότε οφείλουν να πληρούν όλες σχετικές προδιαγραφές υγιεινής…· οι μετανάστες δεν είναι οικονομικοί πρόσφυγες δεν ζουν σε τρώγλες, ήρθαν στον παράδεισο, ακάλεστοι, δεν δουλεύουν σε σκλαβοπάζαρα και τσιφλίκια αλλά πρέπει να μας ευχαριστούν για τα ψίχουλα που παίρνουν· τα διαβόητα αστυνομικά τμήματα δεν είναι άντρα βασανιστών και φασιστών αλλά φάροι ασφάλειας σε μια θάλασσα εγκληματικότητας· τα στρατόπεδα κράτησης μεταναστών δεν είναι φυλακές και στρατόπεδα συγκέντρωσης, είναι ξενοδοχεία φιλοξενίας· οι διαδηλώσεις δεν είναι νόμιμες μορφές αγώνα και έκφραση αγανάκτησης αλλά εμπόδιο στη ροή των εμπορευμάτων και καταναλωτών· οι παραλίες και η φύση δεν είναι αγαθό και δικαίωμα για τον καθένα που τα σέβεται να τα απολαμβάνει, αλλά «ανταγωνιστικό τουριστικό προϊόν» και «φιλέτα» για ξενοδόχους· ο ξένος επισκέπτης δεν είναι φιλοξενούμενος, είναι «τουρίστας» και μάλιστα τόσο «ποιοτικότερος» όσο πλουσιότερος· η εκκλησία δεν είναι εχθρός της ζωής και οι παππάδες δεν καθοδηγούν ύπουλα το ποίμνιο, στις εκκλησίες μοιράζουν φαγητό· τα κιτρινοκάναλα δεν πλένουν στο πλυντήριο τους νεοναζί, «συζητούν δημοκρατικά»· η χούντα δεν ήταν δικτατορία, άμα δεν μιλούσες… δεν σε πείραζαν· ο Μεταξάς δεν ήταν φασίστας, αλλά ήρωας του «όχι»· η δημόσια τηλεόραση δεν είναι κομμάτι αναπόσπαστο της ιστορίας και της δημοκρατίας μας ούτε ποιότητα μπροστά στα σκουπίδια των ιδιωτικών καναλιών, είναι –αυτονοήτως- όργανο προπαγάνδας του κάθε γελοίου δικτατορίσκου, δεν μπορεί να είναι αυτοδιαχειριζόμενη και όργανο στα χέρια των κοινωνικών κινημάτων αλλά χρειάζεται λογοκρισία και εγκάθετες επιτροπές σοφών· η δημόσια παιδεία δεν είναι συνθήκη και όρος για την πρόσβαση των λαϊκών στρωμάτων στη γνώση και την επιστήμη αλλά τροχοπέδη ..μεγάλων και τρανών κολλεγίων· ο εργοδότης δεν είναι κυρίαρχος αλλά ευεργέτης, η εργασία δεν είναι καταναγκασμός είναι ευχή…: Ένας κόσμος ανάποδα.. Στον ιδεολογικό πόλεμο που μαίνεται, η ακροδεξιά αφήγηση επιδιώκει να ταυτίσει όλες τις στρεβλώσεις και τη σήψη του δικού τους πελατειακού κράτους με μια υποτιθέμενη ..«κυριαρχία της αριστεράς». Το οικονομικό υπέδαφος αναδιαμορφώνεται και νέοι μαφιόζοι παίρνουν τη θέση παλαιότερων παικτών. Με σύμμαχό τους σχεδόν όλο το μιντιακό κατεστημένο προσπαθούν να βαφτίσουν το μαύρο άσπρο, όμως δεν φαίνεται πιθανό τα φτωχά κοινωνικά στρώματα να αποδεχθούν να ζήσουν σε κοινωνική έρημο με μισθό 200 ευρώ σε κάθε σπίτι.

Η ώρα εκείνη  δε θα αργήσει

Josef Scharl.1896-1954.StreetSceneParis1930Πλησιάζει η ώρα που το αδιέξοδο θα γίνει αισθητό σε όλους και η ελληνική τραγωδία θα επιζητήσει την δική της κάθαρση. Ας αναλάβει επιτέλους ο καθένας τις ευθύνες του: πώς έφθασαν οι νεοναζί στο 15%; Όλοι εμείς έχουμε λάβει θέσης μάχης εδώ και καιρό. Η απάντηση στον εκφασισμό της κοινωνίας και στην ραγδαία φτωχοποίηση δεν μπορεί να είναι τηλεοπτικές συζητήσεις και ανακοινώσεις μόνιμης άμυνας. Η πολιτική παράγεται στους δρόμους όπου οι άνθρωποι αγωνίζονται και συγκρούονται με το δεδομένο και το κυρίαρχο. Η κοινωνία δεν είναι πτωχοκομείο για να είμαστε ‘ευχαριστημένοι’ με συσσίτια και δωρεές φαρμάκων… Η  κοινωνική αλληλεγγύη δεν είναι φιλανθρωπία υπέρ νεόπτωχων από εκκλησιαστικούς θεσμούς, ιδιωτικά ιδρύματα, εφοπλιστές, Μ.Κ.Ο. και Δήμους

Οι ελεύθεροι κοινωνικοί χώροι, οι καταλήψεις, τα στέκια, οι λαϊκές συνελεύσεις γειτονιών, οι πολιτικές και κοινωνικές ομάδες, τα δίκτυα αλληλεγγύης, τα κινήματα, τα σωματεία βάσης, οι αυτόνομοι αγωνιστές, όλοι όσοι θέλουν να ζήσουν με αξιοπρέπεια, πρέπει να συντονιστούμε με αλληλεγγύη σε έναν ενιαίο αγώνα μακριά από συντεχνίες,  κομματικούς μηχανισμούς και μεγαλοπαράγοντες: για την εργατική τάξη είναι ένας αγώνας κυριολεκτικώς ζωής ή θανάτου. Όπως για τους δυνάστες και τα συμφέροντά τους δεν υπάρχει plan B, με τον ίδιο τρόπο και για τους καταπιεσμένους δεν υπάρχει επιστροφή: ή θα κερδίσουμε τη ζωή μας ή θα μας καταστήσουν δούλους.  

Αντιφασίστες αγωνιστές, αμετανόητοι  καταληψίες της πόλης« : https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1485513

ημερολόγιο κινημάτων http://www.kinimatorama.net/

ιστορία της κατάληψης παραρτήματος: https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1485123

ελεύθεροι κοινωνικοί χώροι στην Ελλάδα (2013): http://thearkanproject.com/post/45576126503  ——–

John French Sloan.rain-rooftops-west4thstreet1913Το ακροδεξιό κράτος-συνεργός του φασιστικού παρακράτους και όλοι οι εθελόδουλοι υπηρέτες τους είναι απολύτως λογικό να τις μισούν: οι ‘καταλήψεις’, οι αυτοδιαχειριζόμενες κινηματικές δομές αντιπληροφόρησης, οι λαϊκές συνελεύσεις γειτονιών, τα κοινωνικά κέντρα, οι ριζοσπαστικές πολιτικές πρωτοβουλίες βάσης, οι ελεύθεροι αυτόνομοι κοινωνικοί χώροι, οι κοινωνικές δομές προστασίας των καταπιεσμένων αποτελούν αυτοοργανωμένα εγχειρήματα δημιουργικότητας, αλληλεγγύης, αντίστασης, πολιτισμού, ονειρεύονται έναν άλλο κόσμο ισότητας, ελευθερίας, αξιοπρέπειας, σεβασμού της διαφοράς, κοινοκτημοσύνης: Είναι ΑΝΑΧΩΜΑΤΑ στον ΕΚΦΑΣΙΣΜΟ της κοινωνίας.  ——–

http://www.kiathess.gr/index.php/2012-09-24-23-45-19/8-2012-12-24-13-28-34/2012-12-24-13-27-56/39-2013-03-13-21-10-09

οι δημοτικές αρχές προστατεύουν τα ναζιστικά γραφεία: http://xapatras.blogspot.gr/

και τα τοπικά μέσα διαφημίζουν συσσίτια.. «μόνο για έλληνες»..http://www.patrasnews.com/2013/08/blog-post_473.html

το Παράρτημα έχει ιστορία στους αγώνες για δημοκρατία: (17-11-1974) http://paliapatra.gr/picture.php?/2409/category/38  —————

πρωτοβουλία Αλληλεγγύης Διοκώμενων Οροθετικών Γυναικών http://diokomenesorothetikes.wordpress.com/

Π.Ο.Σ.Π.Ε.Ρ.Τ. http://www.pospert.gr/   –    http://www.biozo.gr/   –    http://www.amna.gr/

Mabuse.high-council1525902 … http://www.avgi.gr/article/738142/o-%C2%ABrealismos%C2%BB-tou-kke

Greece’s Food Crisis http://www.theguardian.com/world/2013/aug/06/greece-food-crisis-summer-austerity  ——————

Tunisia  http://www.tunisia-live.net/

Egypt  http://english.ahram.org.eg/Portal/1/Egypt.aspx

Syria  http://greek.ruvr.ru/2013_08_06/232812990/

Κάθε προηγούμενο τείνουν να ξεπεράσουν οι εξαγωγές γερμανικών οπλικών συστημάτων σε χώρες του Περσικού Κόλπου.http://icmu.nyc.gr/el/

Lavabit : «I have been forced to make a difficult decision: to become complicit in crimes against the American people or walk away from nearly ten years of hard work by shutting down Lavabit. After significant soul searching, I have decided to suspend operations […]»  http://lavabit.com/

David Burliuk.farmer1882-1967Ο.Ι.Ε.Λ.Ε  http://www.oiele.gr/sokaristiko-eggrafo-tis-ellinikis-kyvernisis-pros-tin-troika-apokalyptei-tin-prothesi-gia

Ένωση άθεων: http://union.atheia.gr/?page_id=690

φυτοφάρμακα s.o.s. http://www.greenpeace.org/greece/el/news/2013/ioulios/fitofarmaka-sos/

η ακροδεξιά που κυβερνά ετοιμάζεται να ανακαλέσει τις άδειες σε ράδιο και T.V. κομμάτων, στόχος το 105,5 F.M. … http://stokokkino.gr/

βασικές ελευθερίες και δικαιώματα των ψυχικά πασχόντων  http://www.psychargos.gov.gr/Default.aspx?id=26196&nt=19&lang=1

Ο.Α.Ε.Δ.  http://www.oaed.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=173&Itemid=458&lang=el

{business, το ΕΚΑΒ πληρώνει…}Το ετήσιο κόστος πλωτών μεταφορών ασθενών ξεπερνά το 1,5 εκατομμύριο ευρώ. […] http://www.efsyn.gr/?p=88772.  …διακομιδές ασθενών σε ιδιώτες… http://www.athens-ambulance.com/index.php?categoryid=3

εθν.μητρώο συνταξεων-προγραμμα «ήλιος» http://www.taxheaven.gr/anaskopisi

Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν.  http://www.poedhn.gr/

«Athens: a greek tragedy»:  http://www.presseurop.eu/en/athens-greek-tragedy

μείωση γεννήσεων, πληθυσμιακή γήρανση, μετανάστευση: http://www.statistics.gr/portal/page/portal/ESYE/PAGE-census2011

Blessed Matrona Blesses Stalin

..testament 1922: Stalin is too rude […] becomes intolerable in a Secretary-General. That is why I suggest the comrades think about a way of removing Stalin from that post and appointing another man in his stead […] being more tolerant, more loyal, more polite, and more considerate to the comrades, less capricious, etc. This circumstance may appear to be a negligible detail. But I think […] it is a detail which can assume decisive importance. (Lenin, 25 December 1922) [Source: Lenin, Collected Works, vol. 36. Moscow, Progress Publishers 1966].

——————————————————

Το ΚΚΕ πάντοτε αποτελούσε τον μονιμότερο και σταθερότερο «αριστερό» Πυλώνα του Συστήματος. Λειτουργεί ως η εσωτερική καταστολή των κοινωνικών κινημάτων, ως ο ενταφιαστής του πλουραλισμού και της διαφορετικότητας ‘ είναι πειθαρχικός (κομματικός) μηχανισμός που έρχεται από τα βάθη μιας οδυνηρής και θλιβερής ιστορίας με θύματα χιλιάδες «αντιφρονούντες» και «παρεκκλίνοντες» της Ορθής Γραμμής. Η πραγματικότητα λοιπόν είναι ακριβώς η ‘αντίστροφη’ από την επίσημη αφήγηση που αρέσκονται να διατυμπανίζουν οι επαγγελματίες της Κεντρικής Επιτροπής: οι κομμουνιστές αγωνιστές του 20ου αιώνα που πέθαναν πιστεύοντας σε έναν δικαιότερο κόσμο δεν είναι «δικοί Του» όπως τους παρουσιάζει – σπουδαίους ανθρώπους δεν δίστασε η (εγχώρια και μη) σταλινική γραφειοκρατία να τους δικάσει και καταδικάσει, σε στρατόπεδα, φυλακές ή σε ψυχιατρεία, τόσο ωμά και τόσο αδίστακτα όσο διαπιστώνει κανείς διαβάζοντας ιστορία… Το ΚΚΕ ασκεί απλά συναισθηματικό εκβιασμό δείχνοντας μνήματα, μαυσωλεία και τόμους βιβλίων με τις ιστορίες βασανισμένων ανθρώπων. Έπειτα, κουτοπόνηρα και «μαγικά», αφού έχει ..ορίσει (ως Αρχιεπίσκοπος, για όλους) τι είναι «Η Ηθική», [επίσης: τι είναι «φυσιολογικό» (normal) και τι «παθολογικό»], ποια είναι «τα Ιερά και τα Όσια».., τότε η Ηγεσία Του «Ταυτίζεται» ξαφνικά με όλα τα θύματα της ταξικής πάλης, και καλύπτοντας το λογικό χάσμα με αφοπλιστική ανοησία σε ρωτά: τολμάς και μας κρίνεις;! «δηλαδή είσαι ενάντια στην εργατική τάξη»; Αυτό -τόσο απλά- είναι όλο του το παραμύθι: «Εγώ» (το κκε) «Είμαι Οι Προλετάριοι» ‘ «Εγώ είμαι Ο αντι-φασισμός» ‘ «Εγώ είμαι ο λαϊκός πολιτισμός» ‘ «Εγώ είμαι εδώ -για εσένα», «Εγώ ξέρω –το καλό σου», «Εγώ σε εκπροσωπώ (“αντικειμενικά”)», «Εγώ κατέχω Την Επιστήμη του μαρξισμού», «Εγώ θα σε προστατεύσω», «Εγώ, …γενικώς- αρκεί να με ψηφίσεις». Η αποθέωση της ανάθεσης επενδυμένη με «ταξικό» πατερναλισμό και (δήθεν) μαρξιστική επιστημοσύνη… [Τα κόκκαλα ακόμη και του Β.Ι.Λένιν τρίζουν ακόμη, όπως έτριζαν λίγο καιρό έπειτα από την στέψη του Στάλιν, ..κι ας τους είχε προειδοποιήσει έγκαιρα..]

Walter Gramatte Morgenweg zum Amt1918Το ΚΚΕ δεν αποτελεί «πρωτοπορία» όπως ηδονίζονται να διαλαλούν. Με εμπειρία δεκαετιών στην συνδικαλιστική διαχείριση των αντιστάσεων απλώς εγκλωβίζει ευαίσθητο και αριστερό κόσμο μέσα σε μανιχαϊστικά απλοϊκά ερμηνευτικά σχήματα της πλάκας («Εμείς μόνο» και ο ταξικός εχθρός, «Εμείς» και οι προβοκάτορες, «Εμείς» και ..όλοι οι Άλλοι, «δήθεν αριστεροί», «δήθεν» γενικώς), λες και δεν αποτελεί το ίδιο μια μικρογραφία και θλιβερή καρικατούρα του συστήματος. Τελικώς δεν είναι παρά ο κατεξοχήν υπονομευτής των εργατικών αγώνων. (Ούτως ή άλλως έχει αποδείξει περίτρανα πολλά (πολλά) χρόνια πως το μόνο που γνωρίζει να κάνει είναι ρηχός συνδικαλισμός και διεκδικητικές αιτηματικές… βόλτες -οι γνωστές σε όλους «κηδείες»).
Το ΚΚΕ είναι Γενικός Αφομοιωτής-Ηγεμόνας: άριστης δογματικής ποιότητας χολή χωνεύει τάχιστα οποιουδήποτε είδους πλουραλισμό ή ελευθεριακότητα, ανιδιοτέλεια, αυθορμητισμό και τυχόν αριστερές ευαισθησίες, για να τα διαποτίσει με φοβίες και να τα στρέψει με μίσος ενάντια σε οποιονδήποτε το κρίνει «από αριστερά του». Το ΚΚΕ «της Ανατροπής» (αναφερόμαστε στον …ώριμο 22ο αιώνα) ξέρει άψογα να απονευρώνει και να ενσωματώνει πλήρως όλες τις κοινωνικές αντιστάσεις που έχουν την ατυχία να βρίσκονται κάτω από την ηγεμονία Του. Albin Egger-Lienz, Den Namenlosen .Those Who Have Lost Their Names.1914Ταυτοχρόνως, την ίδια ώρα που όλοι οι εκπρόσωποι των Κρατικών Μηχανισμών το χαϊδεύουν με συμπάθεια και ευγνωμοσύνη στην πλάτη, αυτό δεν σταματά να αυτοπαρουσιάζεται ως -κατά φαντασίαν- «κατατρεγμένο» (και Αιώνιο) «Θύμα»: Θύμα καταδίωξης, Θύμα προβοκάτσιας, Θύμα -εσωτερικής ή μη- ‘υπόσκαψης’, Θύμα ..Γενικώς.
Μια βασική διαφορά με το παρελθόν είναι πως οι σιδερένιοι Καθοδηγητές σκουριάζουν σε κάποιο μουσείο, οπότε και έχουν αντικατασταθεί από ανθρωπάκια σε ρόλο πολιτικού τσοπάνη. Πρόκειται για Ιδεολογική Ορθοπεδική ειδικά για λοβοτομημένους… Το τραγικό είναι πως για να καλύψουν την ανεπάρκεια των (κυκλικών) επιχειρημάτων τους, προκειμένου να καμουφλάρουν την αδυναμία ‘θέσεων’ που δεν είναι κάτι άλλο παρά αυτό-εκπληρούμενες Προφητείες, φροντίζουν να ενσταλάζουν ‘δηλητήριο’ καχυποψίας σε νέα παιδιά, γεμίζουν τον κόσμο τους με Εχθρούς που πρέπει να φοβούνται. Γενικευμένος Κομφορμισμός, Συντήρηση –και Φόβος… αυτός στρώνει εν τέλει και τον δρόμο – ο «Νόμος-Τάξη-Ασφάλεια» έπονται (αυτοβούλως). Ποιους μπορούν να πείθουν θλιβερές κοινοτοπίες μνησίκακων γελοίων Γραφειοκρατών; Και τελικώς, «εν ονόματι» ποιών μιλάνε; Ποιοι και γιατί τους χρειάζονται;
Το κεφάλαιο της βάναυσης κακοποίησης του K.Marx από τους σταλινικούς ξεφεύγει από τα στενά όρια αυτού του σημειώματος-υπόμνησης (ας αναφέρουμε μόνο πως για τους περισσότερους αληθινά σοβαρούς μαρξιστές -«λόγιους» ή μη- το να κρίνει κανείς σταλινικά απολιθώματα είναι περίπου σαν να κλέβει Εκκλησία).
«αυτό-Δικαίωση/ αυτό-θώπευση». Για να αναπαραχθεί και να επιβιώσει ο γραφειοκρατικός Μηχανισμός Του (αυτό είναι το μοναδικό τους άγχος – και το όριο της πολιτικής τους παρέμβασης) θα πρέπει εν κατακλείδι: η «επαναστατική» ‘Αλήθεια’ να είναι Μία, και αποστειρωμένη από μικρόβια αμφισβήτησης‘ η Κεντρική Επιτροπή («Σοφών») από την οποία εκπορεύεται: επίσης Μία και ασφαλώς «Πρωτοπόρα» ‘ ο κόσμος να είναι -απαραιτήτως- γεμάτος από κακόβουλους αντίπαλους, ασφάλεια, προβοκάτορες, υποσκάπτες που σκάβουν «λαγούμια», «αντι-κομμουνιστές» κ.ά. κ.ά. Αυτή η Ψύχωση καταντά και η μόνη συγκολλητική ουσία που συνέχει τις κομματικές γραμμές τους και προστατεύει τους ηγετίσκους από την απειλή της κριτικής. Όσοι αντισταλινικοί (αυτόνομοι, αναρχικοί, αριστεριστές, αντιεξουσιαστές, τροτσκιστές, ανένταχτοι κ.ά. κ.ά.) αγωνιστές τολμούν και κρίνουν το Κόμμα: απλώς επιβουλεύονται τον ..Λαό τον ίδιο…
Ίσως θα μπορούσαμε να τελειώσουμε εδώ με μια παρατήρηση, προς όλους όσους ασφυκτιούν (μεν) κάτω από μια τέτοια σαθρή, ιδεολογικά μεταλλαγμένη Καθοδήγηση, αλλά λόγω εσωκομματικής …Δημοκρατίας δεν καταφέρνουν -και τελικά βέβαια δεν επιλέγουν- να διαφοροποιηθούν, …οπότε σταθερά την νομιμοποιούν: η κατάργηση της εκμετάλλευσης και η απελευθέρωση των καταπιεσμένων ή θα είναι Δική τους Υπόθεση, ή τελικώς δεν θα υπάρξει.

Ioseb Besarionis dze Jughashvili

——————————————-

http://www.huffingtonpost.com/2013/08/06/aleppo-satellite-images-reveal-destruction_n_3713640.html?utm_hp_ref=world   ——————-

…»KKE generator«… —————-

«Google Ngram Viewer» http://books.google.com/ngrams . Google Ngram Viewer is a phrase-usage graphing tool which charts the yearly count of selected n-grams (letter combinations) or words and phrases,as found in over 5.2 million books.The words or phrases (or ngrams) are matched by case-sensitive spelling, comparing exact uppercase letters, and plotted on the graph if found in 40 or more books during each year (of the requested year-range). [word-search database: based originally on 5.2 million books, published between 1500 and 2008, containing 500 billion words] (Wikipedia) 

max-beckmann

 

NYresistΑυτόνομη Πρωτοβουλία